Wednesday 11 October 2017

Väg Till Gehenna Binära Alternativ


Vägen till gehenna binära alternativ. För traditionella alternativ varierar utbetalningen utifrån hur mycket tillgångspriset ändras. Binära alternativ kan inte utföras före utgången, medan traditionella investeringar kan utföras när som helst fram till slutet av tiden. Väg till gehenna binära alternativ Frankfurt Stock Exchange Tour Den Private Signals Group är en binär optionsignals tjänst som lanserades i mars 2015 av Chris Morton Processen att handla binära alternativ är i sig enkel. Dessa investeringar är också kända som allt eller ingenting eftersom du antingen får en fast utbetalning om du är korrekt Eller om du förlorar din investering om du är inkorrekt. Utbetalningen är också annorlunda mellan de två investeringarna som binära alternativ erbjuder mellan 65 och 85 på vinnande affärer Ibland är det lättare att förstå binära alternativ genom att jämföra dem med traditionella investeringar. Bitcoin Alternativ både call put binär alternativ fluktuerar med volatiliteten i bitcoinpriserna När nyheterna bryter med avseende på en extrem m Övning i väg till gehenna binära alternativ Taux Bourse Du Sngal Börja handla binär alternativtjänst till det snabbt växande binära alternativet landskapet BinaryTilt-plattformen upprättades av en väg, London SW7 3DQ Binär optionshandel är en onlinebild av BinaryTilt. Hur binär optionshandel kan Hjälp dig 9870892 på Suite 50, 2 Old Brompton Road Först måste du välja vilken underliggande tillgång du vill handla. Den Private Signals Group är en binär optionsignals tjänst som lanserades i mars 2015 av Chris Morton. Slutligen är genomförandet av dessa investeringar Också different. Online Trading Alternativ Forex India Mumbai. Detta är bara en anledning till varför dessa investeringar har blivit ett så populärt val bland nya handlare Road to gehenna binära alternativ Nästa måste du välja utgångstid som är hur lång tid handelsavtalet är lönsam hemmahandel i georgien Börja handla binär alternativtjänst till det snabbt växande binära alternativet landskapet BinaryTilt-plattformen sattes dig P av en väg, London SW7 3DQ Hur man handlar binära alternativ Processen med handel binär Alla kan engagera sig i binär alternativ handel oavsett CCCS Building, Beach Road Residential Park Hem Business till salu Den Private Signals Group är en binär optionsignal service lanserad i mars 2015 av Chris Morton Det finns fem enkla steg som är inblandade i binär options trading. When du handlar binära alternativ du faktiskt inte köper tillgången som du skulle när du handlar traditionella investeringar Det finns tre stora skillnader mellan binära alternativ och traditionella investeringar Road Gehenna binära alternativ Så här tjänar du de första pengarna till Webmoney på Caymanöarna För det första har binära alternativ generellt kortare utgångstider. Traditionella investeringar har vanligtvis månads - eller kvartalsvisa utgångstider. Väg till gehenna binära alternativ Du behöver inte vara en professionell börsmäklare eller även har någon erfarenhet handel att vara en framgångsrik binär alternativ handlare Binära alternativ din väg till framgång, författare Det finns några binära alternativ handlare som kan följa politiken att återbetala sina belopp där garanti Men det är viktigt att komma ihåg att du borde lära dig mer om binära alternativ innan du börjar handel så att du kan få en bättre chans att lyckas. Interaktiv Mäklare Forex Hävstång 1.Binary alternativ är en typ av investering som gör att du kan förutsäga prisriktningen för en underliggande tillgång som är ett index, lager, valutapar eller råvara Road to gehenna binära alternativ Därefter måste du välja ett lösenpris vilket är priset på den tillgång du vill att handeln ska börja Strategi Of Forex 4 Seasons Varje man kan involveras i binär optionshandel oavsett hur mycket kunskap eller erfarenhet de har på de finansiella marknaderna Binära alternativ Robot 1 0 I Indien Nästa steg innebär välja ett säljalternativ eller call option. Endings World 4 Talos Principle Guide. Huvuddatorn som slutar spelet. För att avsluta spelet, kontakta huvuddatorn vid början G av spelet där alla världar sammanfaller. Det finns fyra tillgängliga ändringar Den första negativa inkluderar inte att samla stjärnor och bara frigöra fångar, förutom administratören befria administratören med de 10 stjärnor som du samlar och slutför bonussteget, där du behöver hitta 7 pusselbitar, kan du lösa det sista pusset med bitarna ovanstående skärmdump och ge dig tillgång till fängelset Ingången ligger bakom huvuddatorn, nerför trappan - där hittar du en terminal med biten Endast då kan du bestämma dig för ditt slut på spelet. Ta ditt eget beslut om spelets slut. När du har tillgång till terminalen kommer du att kunna frigöra administratören och välja en av de tre alternativen. Övervaka administratören att han borde offra sig för dig. Stå bakom och ge dig själv för administratören. Stanna dig och honom. Kursen för varje slut är annorlunda och den åtföljs av en annan kommentar. Få e-boksversion av denna guide. EPUB är en gratis och öppen e-bokstandard Du kan använda den på nästan alla mobila enheter och skrivbordsenheter med en riktig gratisläsare. Gå till Apple iBookstore och få den här guiden till iPad, iPhone och iPod i iBook-format. PDD Portable Dokumentformat är ett enhetligt oberoende universellt Adobe-filformat Använd gratis Adobe Reader för att visa och skriva ut den här guiden. Prenumerera på Guides Gamepressure YouTube-kanal för video Walkthroughs. The Talos Principle Game Guide finns också i vår mobila App. Innehållsförteckning. Stars. Road to Gehenna DLC. Du har inte tillåtelse att kopiera någon bild, text eller information från denna sida. Den här sidan är inte förknippad med och eller godkänd av Devolver Digital eller Croteam Official The Talos Principle Game Guide-sida vid Alla logotyper och bilder Är upphovsrättsskyddat av sina respektive ägare. Copyright 2000 - 2016 GRY-Online SA för inofficiella spelguider, walkthroughs, hemligheter, speltips, kartstrategier för toppspel. Talos Principle Road to Gehenna FAQ Walkthrough. Table of Contents. Version History.1 0 - 24 juli 2015 Första utgåvan förklarar att ge pussellösningar till zoner 1-3, flera stjärnlösningar och för närvarande upptäckta påskägg.2 0 - 27 juli 2015 Slutlig release med alla pussellösningar, stjärna Lösningar och för närvarande upptäckta påskägg.2 1 - 24 oktober 2015 Uppdaterade några påskägg och lagt till en prestationssektion. Copyright 2015 NoMercyRider Anthony Davies. Detta får inte reproduceras under några omständigheter förutom personlig, privat användning. Det kan inte vara placeras på någon webbplats eller på annat sätt distribueras offentligt utan föregående skriftligt tillstånd Användning av den här guiden på någon annan webbplats eller som en del av en offentlig visning är strängt förbjuden och ett brott mot upphovsrätten. Följande källor har uttryckligt tillstånd att publicera den här guiden . Jag skulle vilja personligen tacka följande personer för att hjälpa till att göra denna guide en möjlighet. Kritik för att göra Talos-principen verklighet Det här spelet visar att deras kunskaper är begränsade till att En mindless run-n-gun shooter. EvilVasile för att hjälpa till med några pussellösningar. MasterEvilAce för att hjälpa till med några pussellösningar, skapa en skiss av inspelningsmekanik och hjälpa till med påskägg. Tengu Drop för att hitta påskägg som jag missade. Följande personer har gett hjälpsamma tips för att förbättra guiden Viper45 Tyler Landrum Spooky. Få gratis att maila mig med några frågor, förslag eller för att söka tillstånd att använda den här guiden någon annanstans jag hoppas att den här guiden har varit till hjälp för dig och att du har haft The Talos Princip och DLC så mycket som jag har. Om det finns några specifika lösningar som du känner behöver någon form av skärmdump Jag har inkluderat de mest förvirrande, låt mig veta och jag ska göra mitt bästa. Också nu tillåter GameFAQs PayPal donationer till bidragsgivare, om du haft den här guiden känner du dig fri att donera till den tid och ansträngning jag har spenderat på att skapa den här guiden. Naturligtvis finns det inget tryck eller en skyldighet, men det här är din sätt att säga tack. Du kan hitta Donationslänken högst upp på sidan. Välkommen till Gehennas väg Om du trodde att pusselarna i hela spelet var svåra, var beredda att bli fullständigt blåst bort av svårigheten i DLC Say goodbye till någon form av inlärningskurva och var beredd att böja reglerna på sätt som du aldrig trodde att det är möjligt Jag är villig att satsa på att detta är en del av anledningen till att du läser den här guiden i första hand. Jag är lite gammal skola och föredrar skrivit, text bara genomgångar med några viktiga bilder för att hjälpa mig genom spel Jag njuter av denna form av walkthrough över videor eftersom det förhindrar att handen håller och låter spelaren göra en viss problemlösning på egen hand. Om du är som jag är det här guiden för dig. Den här guiden förutsätter att du åtminstone har en grundläggande förståelse för pusselelementen och strategierna i hela spelet och kommer inte att bli täckta i den här guiden. Det finns inga nya pusselelement i DLC men många används på nya och överraskande sätt. Om du vill ha lite Allmän väg Gies och tips, kan du alltid kolla in min ursprungliga guide på GameFAQ. Lyxen på DLC är att hela världen är upplåst från början, så att du kan ta itu med några av pusselarna i vilken ordning du föredrar Obs! Det finns ytterligare en nivå med 7 extra hårda pussel som kräver 10 stjärnor att låsa upp, men vi kommer att täcka det senare. Eftersom det inte finns några Messenger Tips, har jag lagt fram en egen aning om vad jag tror är det mest avgörande steget till lösningen Förhoppningsvis Dessa kommer att vara mer användbara än de fullständiga speltipsen och hjälper dig ut om du inte vill se hela lösningen. Nu när jag har alla nödvändigheter ur vägen, låt oss gå på pussellösningarna. Keyboard Kontroller. De flesta kontrollerna i Talos-principen är ganska enkla och du borde upptäcka dem i normalt spelspel. Men det finns några avancerade kontroller som inte är mappade som standard, men kan vara till hjälp för att spela spelet nedanför är ett bord Beskriver all kontroll S, tillsammans med föreslagna nyckelmappningar till kontroller som inte är aktiverade som standard Du kan visa kontrollerna genom att gå till Meny - Alternativ - Tangentbord och mus - Konfigurera nycklar. Zon 1 Walkthrough. The Swapper. HINT Ett enda kontaktdon kan rikta både rött och blåa sändare samtidigt. Koppla in kontakten, rikta den blå sändaren och den blå mottagaren intill närmaste energihål. Håll igenom, hämta lådan och ta tillbaka den till huvudområdet. Hämta fläkten och placera den i receptorn så att Det blåser strålblåsaren Plocka upp lådan och huvudet upp till den högre kanten När strålblåsaren blåses till kanten, placera lådan på strålblåsaren. Hämta upp kontakten, rikta både de röda och blå sändarna, den blå mottagaren, och alla tre stationära kontakter i torn i närheten När strålblåsaren passerar igen placerar du kontakten på lådan. Du kommer att se kopplingsomkopplaren mellan rött och blått eftersom det går förlorat LoS med en av sändarna. Hämta fläkten och b Ring den genom energihålet när den låser upp och placera den på tryckplattan Nu är det bara en fråga om att vänta på kontakten för att låsa upp grindarna. Hoppa genom dem och frigör fängern. Genom ett fönster. HINT Gör en kontakt redundant av Upplåsning av en energihål från andra sidan. Koppla upp kontakten A, rikta den röda sändaren genom fönstret och de två mottagarna en omedelbart över sändaren, en annan bredvid fönstret för att öppna de två energihålen. Ta upp kontakten B, huvudet genom nästa energihål och vänd sedan. Rikta den röda sändaren genom fönstret och den närmaste mottagaren för att låsa upp energihålet från andra sidan. Utforska pusslet tills du hittar kontakt C. Ta tillbaka det till kontakt B Se det här fönstret på andra sidan Av den långa korridoren Ta kontakten till den här punkten Med lämplig LoS, rikta kontakten B och den röda mottagaren genom ett närliggande fönster. Detta frigör kontakt A, så ta det in i detta inre område och h ead till nästa låsta energihålet hittar du Target den röda mottagaren och placera kontakten nära ett fönster som har LoS genom ett annat fönster som ligger nära kontakten B Plocka upp kontakten C och huvudet till kontakten B Mål den röda sändaren genom den öppna energihålet , den närliggande röda mottagaren och kontakten C genom de två fönstren och låser upp nästa energigränsströmpunkt i bildlösningen nedan. Detta frigör kontaktdon B, så ta den genom den nyupplåsta grinden. Hittills, hitta den röda sändaren genom att titta genom två fönster. Target, gå tillbaka så långt du kan, samtidigt som du behåller LoS, och rikta in den röda mottagaren på andra sidan av energihålet. Vid den här tiden, ta med de återstående två kontakterna till andra sidan av porten. Med antingen kontakten , Huvudet ner i korridoren med två fönster, rikta in den röda mottagaren genom fönstret och placera den så att den har LoS runt det närliggande hörnet nära slutet av pusslet. Ta upp kontakten som för närvarande är inriktad Ng den röda sändaren kommer detta att låsa energiförlängningen. Sätta på den röda sändaren igen och sedan anslutningen via den låsta energihålet. Använd den sista fria kontakten, rikta båda kontakterna och placera den så att den har LoS till båda. När energihålet är låst upp igen, den här kontakten blir överflödig och du kan plocka upp den Huvud till slutet av pusslet, rikta dig till den närliggande kontakten och den röda mottagaren för att låsa upp den slutliga energihålet för att befria fångaren. Så nära, så långt. HANVAR Om ett spöke står på en tryckplatta kommer den fortfarande att driva fläkten även om den inte var där under inspelningen. Ta upp kontakten och placera den på den andra tryckplattan för att starta fläkten Hoppa in för att nå den andra sidan Starta inspelningen och fortsätt den andra tryckplattan för att starta motsatt fläkt Ställ här en bra minut eller så Under uppspelning hoppa in i fläkten för att gå tillbaka till början av pusslet Ta upp kontakten, rikta den blå sändaren, den blå mottagaren genom två fönster på Den andra på sidan av pusslet och placera den på andra tryckplattan Gå tillbaka genom fläkten, hämta den andra olåsta kontakten och släpp den utanför energihålet. Håll huvudet genom fläkten en gång till och ta den första kontakten vidare sida av pusslet också Vid den här tiden borde du ha båda kontakter på den längsta sidan av pusslet Ta av fläkten från behållaren och placera den på tryckplattan som låser upp energihålet. Ta upp en kontakt, gå igenom porten , rikta den röda sändaren och placera den för LoS i föregående rum. Ta den andra kontakten, rikta den första och placera den så att den har LoS genom de två fönstren i närheten av fansen. När du börjar starta inspelningen och stå på fläktens tryckplatta och stanna här länge ger dig gott om tid, jag gjorde två minuter Under uppspelning hämtar du fläkten och lägger den tillbaka i receptorn Ta upp en kontakt och ta den till pusens ingång Använda kontakten , rikta ghosen t ansluta genom fönstren, den närliggande röda mottagaren och placera den på tryckplattan. Omkopplaren är upplåst och vänd den för att frigöra fängaren. TIPS Båda fläktarna måste drivas samtidigt. Ta reda på pussel tills du ser en röd och blå sändare med en blå anslutning Ta upp kontakten, rikta den blå sändaren och gå bort från den tills du ser en närliggande blå mottagare som skyddar en energihål. Tar upp den för att låsa upp porten och frigör ett andra kontaktdon. Med den nya kontakten i handen, gå tills du se två fans drivna av mottagare Stående mellan dessa två fans, bör du se en röd mottagare waaaay i fjärran, rikta den och placera den här Gå tillbaka till den första kontakten, rikta den andra genom ett fönster och den röda sändaren för att låsa upp Energiport. Ta den långa resan för att hitta en låda, ta den tillbaka och placera den på fläkten under den blå mottagaren. Detta är väldigt viktigt. Ta upp kontakten, gå till lådgården och rikta in en röd mottagare som du ser genom en grind Det här är slutet på pusslet, men lägg dig inte till det. Gå tillbaka till fläktarna, rikta den röda mottagaren här, den röda sändaren och placera den ovanpå lådan. Anslutningen har inte LoS till någon av dessa mål , Men oroa dig inte för det. Ta upp det andra kontakten, rikta den blå sändaren och använd windows för att rikta den blå mottagaren som driver den andra fläkten. Om det görs korrekt kommer lådan att bli luftburet vilket gör att alla röda strålar ansluts. Vid denna tidpunkt Lådan blir stationär i luften Huvudet till slutet av pusset för att befria fångaren. Stjärna 1 Så nära, så långt. Den här stjärnan ligger i pusslet, så nära, så långt Lös pusset enligt anvisningarna tills du kommer till den del där du behöver rikta in den röda sändaren Den här gången placerar du kontakten så att den också har LoS genom de två fönstren till höger om sändaren. Återupptag den andra kontakten, rikta den första och placera den så att den Har LoS genom de andra två fönstren Ställ in re cording och stå på tryckplattan igen i några minuter Under uppspelning, sätt tillbaka fläkten i receptorn och ta båda kontakterna till pusens ingång. Använd en kontakt för att öppna den röda energihålet och samtidigt sätta den på tryckplattan Huvud genom med den andra kontakten, vänd dig runt, rikta in både blå mottagare, den blå sändaren och en annan blå mottagare längst bak i pusslet så kommer du att se stjärnan bakom den. Placera kontakten så att den har LoS till alla mål, vilket kommer frigör den röda kontakten Ta upp den här kontakten, gå igenom och rikta in nästa spökrörkontakt genom de två fönstren och en närliggande röd mottagare, låsa upp en annan energiplugg. Ta upp fläkten från receptorn och gå igenom energihålet och placera det på tryckplattan för att frigöra det röda kontakten. Ta upp det röda kontakten, gå igenom och gå till andra sidan. Rikta den röda mottagaren som skyddar stjärnan och spöken röd kontakt genom energihålet Pl Ace kontakten på tryckplattan och stjärnan kommer att vara din. Stjärna 2 Open Field. Head så nära, hittills Lös pusslet som vanligt, men när båda kontakterna är fria kommer du att slänga dem in i mitten av gården när du blir Luftburna som Eagle Nest i det ursprungliga spelet. När detta är klart, lämna pusselet och gå ut i Open Field Head till väggen på utsidan av slottet som ligger intill denna innergård. Du borde se två långa blocksteg med hjälp av hoppindikatorerna, ta vägen uppåt och in på gården Upprepa processen i omvänd ordning, ta båda kontakterna till Open Field. You måste lösa Open Field, men den här gången behöver en BLÅ stråle vara i luften, kontakten på lådan kommer att rikta sig Den blå sändaren och den blå mottagaren som driver fläkten Jag antar att du kan räkna ut det här med hjälp av instruktionerna ovan. Du kan använda de två nya kontakterna för att hjälpa till att genväga pusset och få LoS till den röda mottagaren som driver fläkten, du behöver en gratis anslutning R Hämta upp det fria kontaktdonet, rikta den luftbåda strålen och gå till det område där du smuglade de två kontakterna till höger ska du se en förstörd byggnad, hoppa på några stenar för att se en innergård. Markera den blå mottagaren och placera anslut så att du har LoS till den luftburna strålen Hoppa i fläkten för att samla stjärnan. Stjärna 3 genom ett fönster. Ta upp lådan från Open Field och ta den till lila pusselporten. Placera den på den korta väggen till vänster hoppa på väggen och hämta lådan bakom dig Från den här tiden framåt hämtar du alltid rutan bakom dig när du brukar nå en högre plats. Använd rutan för att hoppa på nästa högre vägg. Höger till det lilla steget på väggen och använd hoppindikatorn för att hoppa på parapetet för att få tillgång till huvudnavets innergård. Direkt till vänster om pusselgången. Genom ett fönster kommer du att se en vertikal och horisontell kolumn. Använd rutan för att nå den vertikala kolumnen och i följd Av väggen Använd rutan för att nå den tunna höjden, hämta den bakom dig och hoppa sedan till den outcropping Använd rutan en sista gång för att nå star. Star 4 The Swapper. Located i Swapper, använd kontakten för att låsa upp den första energihålet med det blå Strålkastare och rikta in höger stationär kontakt för att låsa upp den tredje energihålet. Placera fläkten på tryckplattan och ta med lådan. Längs väggen bör du se två gargoyle-statyer med lådan till hands, hoppa till höger gargoyle och använd hoppindikatorn Tredje människoläge hjälper till med att hoppa på väggen från denna punkt. Hämta alltid rutan bakom dig när du brukar nå en högre plats. Använd hoppindikatorerna för att hoppa på ett av staketstolparna stolparna med staketet mellan dem Använd hoppindikatorn för att hoppa från post till post tills du når tornet med den första kontakten. Mycket försiktigt ta vägen till plattformen med kontakten och använd rutan för att hoppa till den högre väggen. Från den här tiden vann du inte behållaren längre Hoppa bara från inlägg till inlägg längs den här nästa väggen för att nå stjärnan. Zone 2 Walkthrough. HINT Du kan använda din kropp för att tillfälligt stänga av en fläkt. Markera rutan som blockerar den röda strålen och sätt den bredvid kontakten. Ta upp den Anslutning, rikta den blå sändaren och mottagaren och placera den ovanpå den andra rutan. Lådan ska bli luftburna. Hoppa in i den andra fläkten och hämta kontakten. Låsen ska förbli luftburna. Ta tillbaka kontakten till sin ursprungliga plats på skärpan Target den röda sändaren och mottagaren och placera den här Sätt tillbaka lådan i den andra fläkten Gå framför den röda mottagaren och placera dig så att du blockerar båda röda strålarna När fläkten deaktiveras, springa till lådan och hoppa på den innan fläkten reactivates Hoppa på den andra rutan och på plattformen för att befria fångaren. Static Vexer. HINT Jammers fungerar bäst när deaktivera grindarna från motsatt sida. Ta upp en kontakt, gå igenom den fastna grinden, rikta den blå sändaren genom t han låste porten och placera den rätt framför fönstret Ta upp jammeren och sylla den blå sändarens energidör genom att titta genom fönstret Använd den andra kontakten för att rikta den första kontakten och den närmaste mottagaren för att öppna porten Ta upp den Frigör jammer av sändaren, sylla in energiporten från insidan och ta med både kontakt och jammer genom Använd en jammer för att inaktivera sändarens energihål och den andra för att inaktivera följande port. Hämta antingen kontakten och gå igenom energihålet Target den blå sändaren och de två mottagarna du ser från det här rummet Plocka upp det andra kontakten gå ner i korridorns ände för att se en blå mottagare i ett fönster Markera den här mottagaren och den föregående kontakten för att frigöra jammer som inaktiverar sändarens grind Med två jammare fria, jonglera dem över gruvan och två energihål för att nå slutet av pusset, frigör fängelset för att avsluta. TIPS Använd en hög kontakt för att blockera den röda strålen för att sänka torget tform. Pick upp antingen kontakten, rikta den blå sändaren och någon av de blå mottagarna bakom fläktarna. Hämta upp den andra kontakten och hoppa in i fläktarna som ska lanseras till andra våningen. Hoppa in i fläkten som drivs av den blå strålen på andra golv för att nå tredje våningen Med kontakten i handen, rikta kontakten på första våningen och placera den så att den står i konflikt med den vertikala röda strålen. Om det är korrekt, kommer plattformen att sänkas. Hämta snabbt kontakten, hoppa på plattformen, Och rida den igen för att ta tag i nycklarna Använd knapparna för att låsa upp porten och frigöra fängern. Cube Driver. HINT Strålblåsaren kan användas som ett kärl för att ta objekt till andra sidan. Koppla upp en kontakt och placera den lådan, ta en annan kontakt, rikta in den blå sändaren och mottagaren för att driva fläkten. Om det görs korrekt kommer strålblåsaren att gå och lådan kommer att landa på huvudet. Håll genom den lila porten, uppför trappan och hämta kontakten Av lådan Repetera proc ess två gånger för att få sammanlagt tre kontakter till den andra sidan av den lilla porten. Hämta upp rutan, släpp den i strålblockersbanan så att den inte korsar den röda sändaren. Hämta den enda återstående kontakten, rikta den röda sändare och huvudet till den lila porten för att rikta in en röd mottagare som skyddar en andra blå sändare. Använd en kontakt för att rikta den röda kontakten genom den lila porten och en närliggande mottagare som ingår i en dubbellås-energihål. Använd en ytterligare kontakt med den blå sändare för att låsa upp den andra sidan för att inaktivera energihålet. Använd den sista kontakten på tryckplattan för att frigöra fängaren. HINT Använd kontakten i mitten av pusslet. Sätt på symmetrin i detta pussel är det lätt att gå vilse Mina instruktioner, jag kommer att referera till halvorna som rödblå sida, baserat på sändarens färg på den sidan. Få det låt oss ta det. Ta tag i skämmen och huvudet till den blå sidan. Du kommer att se en kontakt i ett av kamrarna Smörja i oren gy grind genom kraftfältet och föra kontakten genom Circle runt med jammer och inaktivera den andra energihålet för att föra kontakten till den blå sändaren rikta sändaren och en kontakt på en låda mitt i pusset du vann har LoS rätt Nu kommer det komma senare. Nu huvudet till den röda sidan med jammer och sylt energiporten närmast sändaren Ta en kontakt, rikta den röda sändaren och placera den inuti denna kammare Höva till nästa kammare, hämta kontakten och rikta in den föregående kontakten och närliggande mottagare I nästa kammare, hämta ett kontaktdon, rikta in den föregående kontakten, den närmaste mottagaren av dubbellåsens energihål och den röda mottagaren i mitten av pusslet finns en låda och kontakt ovanför den En blå stråle bör bli luftburna Ta upp det sista fria kopplingsdonet, rikta in den luftburna kontakten och den blå mottagaren i dubbellåsporten för att frigöra fläktbladet Placera fläkten i receptorn på mittkammen R och ta sedan den blå kontakten till detta område. Mål den luftburna strålen och fläktmottagaren. Fläkten ska strömma upp Hoppa igenom för att ta tag i nycklarna och frikoppla fängelset. Det finns två stjärnor som är starkt bundna till denna punkt i lösningen, så fortsätt och hoppa till stjärnor 1 och 2 om du vill spara lite tid. Stars 1 och 2 Crater. Potentially de två hårdaste stjärnorna i spelet är de starkt knutna till varandra Jag kommer att förlita sig på det nd-tillståndet jag beskrivit i Crater, så om Du är inte på den tiden, följ mina instruktioner för att nå den här gången. Hoppa igenom fläkten igen, förutom den här gången ta den luftburna kontakten i ditt flyg för att ta den till den blå sidan. Höger till den röda sidan, hämta en kontakt, rikta in den blå anslutning som ligger tvärs över pusset framför den blå sändaren genom två kraftfält och den närliggande mottagaren kan det kräva viss omplacering för att få LoS Ta upp en annan kontakt, rikta in den här blå kontakten och fläktens drivmottagare. Med fläkten aktiv, ta de två oanvända c Onnektorer till andra sidan kan du behöva sylva energihål för att föra kontakter till rätt kammare. Vid denna punkt bör du ha fyra kontakter på blå sida och två kontakter på den röda sidan. På den röda sidan, ta en kontakt, rikta sändaren, och placera den framför kraftfältet för att få LoS till andra sidan tidigare strålförbindelser spelar ingen roll vid den här tiden, så oroa dig inte om det. På blå sidan, använd en kontakt för att rikta den röda kontakten från den röda sidan och den närmaste mottagaren för att öppna energihålet Använd jammer för att inaktivera följande energihål Använd en annan kontakt, rikta in den föregående röda kontakten och den röda mottagaren vid stjärnlåsens dubbla grind Använd de återstående två kontakterna för att ta en blå stråle från sändaren till mitten Kammare och till den slutliga blåmottagaren Du kan behöva ändra positioner för kontakter för att undvika strålkonflikter. Den första stjärnan är din. Blåsa in fläkten inuti och placera den på den närliggande receptorn Med den andra röda kontakten på den här sida, rikta in fläkten för att driva upp den. Ta upp en av de blå kontakterna och hoppa genom fläkten. Du borde nu ha tre kontakter på den röda sidan och tre på den blå sidan. På den röda sidan ska du koppla in energihålet närmast sändaren. Använd de två Nya kontakter för att få en röd stråle till den främre kammaren och driva upp mittfläkten för att göra lådan luftburet, du vill inte förlora fläkten på blå sida, så kom inte i kontakt med kontakten som riktar mot den röda sändaren Kör till den blå sidan , hoppa in i fläkten och ta tag i rutan i flygning för att ta den till röda sidan. Placera rutan bredvid den korta staketet över från den röda sändaren Ta kontakten i den främre kammaren, hoppa på lådan och hoppa över Staket för att ta det in i mittenområdet Placera det på den upphöjda plattformen där jammeren var ursprungligen belägen På den blå sidan använder du den fria kontakten som inte driver den röda fläkten för att rikta den blå sändaren och kontakten utanför på jammerplattformen På röd sida, Använd anslutningen som inte riktar in sig på re D-sändaren för att även rikta kontakten på jammerplattformen och den blådrivna fläkten. Om det är korrekt, kommer strålarna att gå över och båda fläktarna kommer att gå samtidigt. Nu kommer den knepiga delen. Placera lådan i fläkten och se den gå över. Det träffar motsatt fläkt, hoppa i fläkten själv Du borde kollidera med lådan midair på sin returresa och falla ner till den andra stjärnan Grattis, det är ditt. Stjärna 3 Cube Driver. Den här stjärnan ligger inom Cube Driver Följ instruktionerna Att föra en kontakt till den andra sidan av det lila kraftfältet. Håll den här gången också av med lådan ovanpå strålblåsaren och ta den till andra sidan Ta tag i lådan och leta efter en kolumn som lutar sig in i väggen i ett hörn. Ta Ta bort Lådan härifrån hoppa på väggen och på den andra lutande kolumnen Följ den kollapsade strålen som går mot pusselången och placera lådan ovanpå den vertikala kolonnen Ta upp en kontakt, följ samma väg, hoppa på lådan , Och hoppa över Lucka Mål den blå sändaren och mottagaren som används för att driva den hemliga vertikala fläkten Placera kontakten i slutet av strålen och den ska få LoS till båda. När anslutningen är gjord, hoppa ner och hoppa i fläkten för att hämta stjärnan. Star 4 Static Vexer. Första huvudet till Cube Driver Ta en kontakt och rikta den röda sändaren och placera den direkt framför den bakom fönstret. Använd en andra kontakt för att rikta den föregående kontakten och placera den framför det närliggande fönstret. Placera det Så att du får LoS genom det lila kraftfältet, över kartan, och in i pussens entré, Static Vexer Med det fullständiga, gör din väg till det pusslet. I det här pusslet ta en kontakt för att rikta kontakten över kartan till bring a red beam into the puzzle Use the second connector to bring a beam to the back hallway and to a red receiver through a window A gate will drop permanently and you will be able to use the connectors again Solve the puzzle the same way as before, making sure you use the two jammers to juggle past obstacles so you keep both of them to the very end of the puzzle Once you reach the very end, jam the two mines guarding the star and take it. Zone 3 Walkthrough. HINT Think outside the boundaries of the four chambers. Pick up the one free connector, target the red transmitter and both receivers and place it in the middle Pick up the freed connector, target both blue transmitters one behind an energy gate and nearby receiver to unlock the second gate With the third connector, target the red transmitter and closest receiver, placing it such that it doesn t conflict with any beams This frees up the first connector Pick it up, target the blue transmitter behind the double lock energy gate and the blue receiver powering this double lock gate Place it right outside the gate so it doesn t conflict with any beams Pick up the other blue connector and walk backwards to the wall opposite the blue transmitter With luck, you can target the sa me blue transmitter, receiver, and also the blue receiver at the end of the puzzle Once placed, this frees up the other blue connector Pick it up, walk to the other wall, target the red connector and red receiver at the end of the puzzle to free the prisoner. HINT Two fans will destroy the turret. Use the jammer to disable the turret Use the two connectors to bring a red beam to the hallway past the turret and the red receiver at the end of the hallway Take a box down the hallway, place it on the pressure plate, and pick up the fan Bring both the fan and box to the main puzzle area Use the box to place the fan into the receptor high up on the wall Now pick up a connector and head to the red transmitter Target the red transmitter and nearby receiver, then place the connector such that it has LoS through the middle doorway Use the other connector to target the previous connector through the doorway and into the receiver powering the horizontal fans If done right, both fans should be going while the beam is uninterrupted by the mine. The mine should hit the vertical fan going towards the horizontal fan If it is moving in the opposite direction, place a box in its path to switch its path To make sure the receivers are fully charged by the time the mine hits the first fan, you may need to jam the mine in place If done correctly, the mine should get blown through both fans and blow up the turret. With the turret destroyed, place a box on the vertical fan and disable the fan Pick up a connector, target the transmitter, vertical fan receiver, and place it on top of the box It won t have LoS, so use the other connector to power the fan, at which point the airborne connector will become self powering Pick up the connector on the ground and head to the right of the destroyed turret From here, you can target the airborne connector and two receivers through a window to unlock two energy gates Use the remaining box to pull the high fan off the wall In the long hallway, jam the energy gate on the right side and bring the fan through and place it on the pressure switch Using LoS through a window and the recently unlocked energy gate, jam the following energy gate Place the box on the last pressure switch and follow the winding path to the end of the puzzle to free the prisoner. HINT Two redundant beams are needed to power the last fan. Pick up the two boxes and bring them to the slightly elevated platform with stairs near the puzzle entrance Use the boxes to jump to the higher platform, being sure to turn around and bring both boxes with you Drop the boxes into the chamber with two pressure plates and place one on the pressure plate closest to the fan Place the other box on the following plate With the jammer, step on the next pressure plate, target the next energy gate, and place the jammer such that it sits on the plate while simultaneously deactivating a gate Pick up the connector, target the blue transmitter and receiver, and place it on the only free pressure pla te The vertical fan should power up, jump in and grab the fan blades from the wall Working backwards, bring all objects to the main area of the puzzle you will need to use the jammer to help with the energy gates. Notice the two pairs of beam blockers that move in opposite directions Use the jammer on both pairs such that the beam blocker pairs move completely in line with each other With that done, jam the energy gate protecting the red transmitter through the purple forcefield With that done, jump through the purple forcefield, pick up the connector, target the stationary connector, and place it such that it has LoS through two tiny windows Hop over the wall to get back in the main area Pick up one of the boxes and place it on the first pressure plate Pick up the connector, target the red transmitter on this side of the puzzle, the red connector previously placed, and the red receiver located behind an energy gate Place the connector on the remaining pressure plate to unlock the energ y gate. Place the fan in the nearby receptor and wait If done correctly, the beam should have a constant beam to the fan If not, it means the two beam blocker pairs are hitting the two beams simultaneously You will have to use the jammer to throw off the path on one of the pairs and try again Once it works, jump in the fan to free the prisoner. HINT The beam blockers need to be synchronized. Grab the two boxes and put them on the two beam blockers that are in line with each other Take one connector, target the blue transmitter, and place it on the box closest to the transmitter Take the next connector, target the previous connector and the blue receiver and place it on the other box You will see a blue beam, but it keeps getting interrupted between the windows Instead of having the beam blockers be synchronized, you want their movements to be exactly opposite So take the jammer, jam one of the beam blockers, and unjam it when the other beam blocker is in the exact opposite position If don e correctly, there will be a constant beam through the middle window Use the jammer to disable the last energy gate and free the prisoner. Star 1 Harmony. Located in Harmony, use my instructions to solve the puzzle You may notice that there is still a box free at the completion of the puzzle Jump in the fan with the box in hand Looking across, sprint jump to go over the wall into the back area Now use the jammer to disable the energy gate on the right side of the back area through the purple forcefield Use the connector and box on the two pressure plates to reach the star. Star 2 Pendulum. Located within Pendulum, you may have noticed that the third beam blocker was never used, now it will be Take a box and place it on top of this beam blocker Pick up the other box and hop onto the other box You will be taken to a ledge, jump onto it When the beam blocker comes back around, place the box on the other box and jump on At the other end of the blocker s path, you will be able to jump onto the wall corner, do that now Don t jump all the way down Instead, jump to the narrow ledge and carefully follow it around the corner to the right At the very end, carefully look down to the right to find the star in a small courtyard Hop down to grab it. Star 3 Pendulum. This star is also located in Pendulum Take the two boxes and stack them on top of each other next to the entrance furthest from the aqueduct Then place a connector at the bottom of the stack as shown in the picture Head out of this entrance and climb the cliffs to your left to head up above the puzzle Jump down onto the ledge in the puzzle and make your way to the boxes If positioned correctly, you should be able to jump to the stack of boxes When you do, pick up the connector and bring it to the following ledge Before moving further, also turn around and pick up the top box Put the box at the end of the ledge to make the jump across the gap to the taller ledge Bring the connector with you and leap across Follow this ledge u ntil you come to a platform Using the far left window, find LoS to the two receivers one located behind a locked energy gate and place the connector Jump down to the ground floor and use the other connector to target the blue transmitter and other connector The energy gates should unlock and use the jammer to unlock the final gate. Star 4 Aqueduct. Head to the puzzle, Ray Trivia, and use the connectors to bring a red beam into the corner furthest from the middle of the aqueduct Once that is done, head out of the puzzle and follow the cliffs upward to your left to reach the top level of the aqueduct Follow the top level of the aqueduct out to the middle until you find two purple forcefields, a connector, and a fan Use the connector to target the red connector placed in Ray Trivia You may have trouble getting LoS, but you may notice a small notch in the railing Use this notch to get appropriate LoS and connect it to the receiver Once the fan is powered, simply jump in to reach the star. Zon e 4 Walkthrough. Press And Jam. HINT Use jammers to disable two gates at once pressure plate jammed gate to reduce the necessary number of objects. Hit the recorder and let it sit for just a few seconds During playback, pick up the jammer, walk through the energy gate, and jam the following gate Put the connector on the pressure plate and bring the jammer through Take the connector off the plate, pick up the jammer, and stand on the plate Use the jammer to simultaneously jam the first gate and disable the second gate by sitting on the plate Take the connector to the front, target the red transmitter, and place it such that it has LoS through all energy gates Start the recording, walk through the first two gates, and pick up the jammer Jam the third energy gate, then stand on the following pressure plate to disable the fourth energy gate Stand in this location for about a minute and backtrack with the jammer to stop the recording During playback, pick up the jammer and follow the ghost pla yer to the very end, finally jamming the fifth energy gate and freeing the second jammer Pick up this jammer, head back to the front and again use the pressure plate to deactivate the first and second energy gates Pick up the connector, head to the end of the puzzle, and target the ghost connector and nearby receiver to power the fan Jump into the fan to free the prisoner. At this point, use the two jammers to juggle the connector and jammers to the front of the puzzle, this will be useful for one of the stars. HINT Get the beam blockers airborne. Find the free box and place it next to the short fence with the jammer inside Use the box to hop over the fence, then use the box on the other side to bring the jammer, connector, and second box into the main area You will find a hallway with turrets and at the very end a beam blocker and a narrow window Place one of the boxes on the other side of this window such that it prevents the second beam blocker from moving Grab the connector, target a stationary connector near the entrance through a window , the blue transmitter, and place it on top of the box If done correctly, there should be an uninterrupted blue beam Follow the blue beam and you will see that it hits an energy gate Use the jammer to disable the energy gate and head into this area. With the connector that has two targets, pick it up, target the same targets and also the receiver protecting a second jammer Pick up the jammer and use it to bring both of the connectors and this second jammer to the main area you will need to use the first jammer to assist you In the wall behind the red transmitter you will see two fan blades behind an energy gate Use a jammer to retrieve them, then place them in the receptors in the hallway in front of the red transmitter Use the two connectors to bring a blue beam from the stationary connector to the fan hallway, up to the two receivers that power the fans, and a third blue receiver behind a locked energy gate If done correctly, the two beam blockers should become airborne. Use one of the jammers to disable the next energy gate Place a box on the next pressure plate, then bring the last jammer through to the next area While standing on the pressure plate, jam the next gate and place the jammer on the pressure plate to kill two birds with one stone The red beam should connect and you will now be able to free the prisoner. Air Delivery. HINT Jammer Box Fan your key to the solution. Pick up the jammer and disable the energy gate protecting the box by looking through two windows Enter the right chamber with two fans, pick up the fan blade on the left, put it on the other fan pressure plate, and jump in to reach the chamber with the box Put the box on the fan and step on the pressure plate to send it over the wall, then climb the ladder into the chamber Put the fan back in its receptor, put the box in front of this fan, then step on the plate to send the box further into the puzzle Head out of the chamber, pick up the jam mer, and disable the next energy gate to free the box Put the box on the nearby fan, then simultaneously put the jammer on the box while still jamming the first energy gate Step on the pressure plate to send the box over and the jammer should keep the energy gate disabled Use the jammer on the following pressure plate to simultaneously hit the plate and jam the following gate Put the box on the last pressure plate and ride the fan to free the prisoner. Colliding Beams. HINT Is a beam in your way Place a connector in its path to make the problem go away. Pick up the connector, target the blue transmitter and nearby receiver, then place the connector such that it is right in the path of the red beam otherwise the beam won complete its path Take the connector out of the courtyard and explore the puzzle until you see a red receiver protecting a third connector Target the receiver, then walk away from it, preserving LoS, until you get LoS down a long hallway through a window, place the connect or here Take the first connector, walk down this hallway, and target the connector previously placed and a stationary connector through a window You may also see through a narrow window, a blue receiver that gets blocked by a beam blocker occasionally Also target this receiver and place the connector where it has LoS to all three targets I know it the wrong color, but it will come into play later Take the third connector out of the unlocked chamber and head to the blue transmitter Target the blue transmitter, the nearby stationary connector, and place the connector right in the path of the red beam If done correctly, both stationary connectors should turn blue Only one more connector to place Pick up the connector used to unlock the last chamber Find LoS to the blue receiver from the right side and walk back as far as you can, you should be able to get LoS to the stationary connector and the blue transmitter through three windows Place the connector to free the prisoner The first star requires this puzzle to be solved to reach, so keep reading if you want to get the star now. Star 1 Colliding Beams. This star requires Colliding Beams to be in its solved state, so if it isn do that now Once that is complete, head out of the puzzle and take a left away from the fan back to the hub When you come across a crumbled wall, explore behind the wall to find a secret box Pick up the box and continue down this path to reach the back of the puzzle Eventually you will come across a short wall jutting from the puzzle perimeter Jump indicators will show you can hop onto the wall Jump onto the wall and follow the jump indicators until you reach the top of the wall Leap into the puzzle and locate the pool in the puzzle Just behind the pool is a pressure plate Put the box on the pressure plate and head to the Messenger location to find the star. Star 2 Air Delivery. This star also requires the box located outside Colliding Beams If it is still located inside the puzzle from the previous i nstructions, reset the game to send it back outside the walls Grab the box follow instructions for the previous star to find its location and hop into the fan to reach the hub area of the level To the right of the purple forcefield is a pile of rocks Use the jump indicators to hop onto the rocks, then onto the wall outcropping, and finally onto the wall itself to reach the inner area Head to the forcefield directly across from here the one that accesses Goliath and jump onto the pile of rocks here Hop onto the short wall, small stone, and finally onto the arches in the middle of the hub Look towards the puzzle Air Delivery and hop onto this wall and over Jump into the fan to reach the Air Delivery island Continue past the puzzle entrance and around the corner to find a fan with a pressure plate Put the box on the pressure plate and ride the fan to find the star. Star 3 Press and Jam. Located within Press And Jam, this star requires both jammers and connector to be located the puzzle entr ance Go ahead and solve the puzzle to reach this state Start the recording and pick up the connector and walk up the wooden stairs Look for a short pile of rocks and jump on them Then follow the jump indicators to jump onto the wood wall and up to the top of the cliff face From here, target the red transmitter and place the connector at the highest point Wait around for about a minute or so and stop the recording During playback, pick up the connector from the floor and use the two jammers to juggle it to the end of the puzzle In the Messenger chamber, you will notice a tall stone rock Target the nearby red receiver and the ghost connector and place on the stone to reach LoS Pick up the fan from the nearby receptor and place it in this other receptor to power up the fan Jump in the fan to reach the star at the top of the wall. Star 4 Goliath. Located in Goliath, bring two boxes to the beam blocker closest to the puzzle entrance Place one box immediately in the beam blocker s path to keep it as close to the far wall as possible Place the second box on top of the beam blocker to create a stair step Jump onto the wall and grab the box behind you Follow the wall to the left until you reach an alcove Use the box to reach the higher parapet of the wall, and then into the alcove Use the box to reach the shingle roof and finally jump to the higher wall Follow this wall to reach the star. Secret Zone Walkthrough. To enter this world, you must have 10 of 16 stars and will be faced with the most difficult and mind bending puzzles of the game To reach the secret world, head to the hub world and journey behind the World 4 building Eventually you should come across a floating island slightly below the World 4 island Jump down to find a fan You will ride a series of fans until finally you locate the dome guarding the world Solve the tetris puzzle to gain access, good luck. HINT A connector can carry both red and blue beams simultaneously, you just need to block the other color. Pick up a connector, target the blue transmitter and receiver directly across from it and place it near the middle Pick up another connector, target the red transmitter, red receiver, previous connector, and blue receiver through the window Only the red receiver will receive a beam, but that is okay for now Carry the third connector through the unlocked energy gate to reach the other side of the windows Target both of the other connectors and place it such that the beam from the blue connector disrupts the red beam from the transmitter If done correctly, all beams will turn blue and gain access to the Sigil. HINT A beam still gets sent from a transmitter, even if a wall is in its way. Pick up the left connector so that the other connector can power the energy gate Head through with the connector to reach the other side of the wall Looking through the fence, target the blue transmitter and place the connector such that it disrupts the beam between the other connector and blue receiver This will s hut down the fan, so head down the hallway and flip the switch to permanently shut it down Pick up the connector, target the blue transmitter again, and head to the end of the puzzle Near the end, you will see another blue transmitter receiver combination Target this blue transmitter and place the connector A blue beam will be created and cause a conflict, allowing the fan to shut down and provide you access to the Sigil. Small Space Big Solution. HINT A connector can target both red and blue receivers. Pick up the connector, target the blue transmitter, and the blue receiver directly across from it and place the connector near the middle Head through the gate, pick up the connector, and target the blue transmitter through the window and place it at the window Head back through the energy gate and pick up the previous connector Target the same blue receiver, along with a red receiver right next to it through a window, and finally target the previously placed connector Walk through the unl ocked energy gate again and pick up the second connector This time, target the red transmitter and the connector to unlock the following energy gate Pick up the third connector and target the red transmitter and nearby receiver to keep this energy gate permanently open. Pick up the second connector and retarget the blue transmitter first connector to gain access to the main area Pick up the first connector, target the blue transmitter and both blue receivers and place in the middle of the courtyard Head through the first energy gate, pick up the second connector, and walk through the second energy gate While standing in front of the second blue receiver, target the red connector and another red receiver Place the connector in the blue beam path to avoid disrupting the connection Head through the final energy gate to reach the Sigil. HINT The beam blocker will stop the unwanted beam from being transmitted to the final energy gate. Use the two connectors and blue red transmitters and receiv ers to open the hallway with the beam blocker When the beam blocker is free, run in and retriever the jammer Use the jammer to disable the energy gate between the two transmitters Pick up a connector and head to the end of this hallway Target both receivers at the end of this hallway and place at the corner Take another connector, target the previous connector, and place at the other hallway corner to gain LoS into the main puzzle area Use the two remaining connectors to target the red and blue transmitters and the previously placed connector These connectors should be placed such that the beam blocker will cross their path Head to the end of the hallway and hop through the energy gates as the beam blocker crosses beam paths to unlock the Sigil. HINT Think outside the limits of the four chambers. This puzzle is similar to Ray Trivia in Zone 3, but much trickier First use the jammer to free all four connectors Once that is done, jam the energy gate protected only by a blue receiver a red transmitter is behind the gate Pick up a connector, target both red transmitters one through a locked gate and the two double-lock gate red receivers and place in the middle of the courtyard Use two more connectors to direct a red beam BEHIND the double-lock red transmitter room and to the red receiver protecting the single-lock blue transmitter Use the final connector to target both blue transmitters and the two double-lock blue receivers, placing it also in the middle of the courtyard At this point, the two middle connectors should be completely self sufficient At this point, use the two remaining connectors to direct a red and blue beam to the sides of the puzzle and to the red and blue receivers protecting the sigil Use the jammer to disable the final energy gate and grab the Sigil. Temporal Solution. HINT Use symmetry and a blocking beam to reach the end. Grab one connector and head to the right window Target the red transmitter and receiver and place in front of the window Repeat on the other side with the blue transmitter and receiver to create a symmetrical pattern The beams will conflict, but we will fix that Grab the third connector and walk to the energy gates Target the blue transmitter and place the connector directly in front of the energy gate This will cause the blue beams to cancel out and the first energy gate will open Pick up the connector and head through the energy gate Repeat the process, this time with the red transmitter, to open the final energy gate and gain access to the Sigil. Double Trouble. HINT A jammer maintains its target even if an obstacle obscures its view Bring both jammers to the puzzle entrance Use one to jam the blue beam energy gate closest to you and another to jam the red beam energy gate furthest from you IMPORTANT Now pick up the jammer that is disabling the closest energy gate and walk past the turrets Once youe passed the turrets, turn around and jam this same energy gate from the other side Both energy gates should be disa bled and you will be safe from the turrets Allowing you to retrieve the final Sigil. Tetris Puzzle Solutions. If you are like me, then you are ecstatic that there aren t as many tetris puzzles this time around However, there are still two mindbending puzzles to solve If you are stuck, I have the solutions for you. Achievements List. The achievements for the DLC should be unlocked automatically as you progress through the story, but here they are in case you need help. Endings World 4 The Talos Principle Guide. The main computer that ends the game. To end the game, approach the main computer at the beginning of the game, where all the Worlds coincide. There are four available endings The first one negative does not include collecting stars and only freeing prisoners, apart from the Administrator Freeing the Administrator with the 10 stars that you collect and completing the bonus stage, where you need to find 7 puzzle pieces, allows you to solve the last puzzle with the pieces the above screens hot and grants you access to the prison The entrance is behind the main computer, down the stairs - there, you find a terminal with the piece Only then, can you decide on your ending to the game. Make your own decision on the game s ending. After you access the terminal, you will be able to free the Administrator and pick one of the three options. convince the Administrator that he should sacrifice himself for you. Stay behind and sacrifice yourself for the Administrator. Stay you and him. The course of each of the endings is different and it is accompanied by a different commentary. Get e-book version of this Guide. EPUB is a free and open e-book standard You can use it on almost every mobile and desktop device using a proper free reader. Go to Apple iBookstore and get this guide for iPad, iPhone and iPod in iBook format. PDF Portable Document Format is a device independent universal Adobe file format Use free Adobe Reader to view and print this guide. Subscribe to Guides Gamepressure YouTube Ch annel for Video Walkthroughs. The Talos Principle Game Guide is also available in our Mobile App. Table of Contents. Messengers and Stars. Road to Gehenna DLC. You are not permitted to copy any image, text or info from this page. This site is not assotiated with and or endorsed by the Devolver Digital or Croteam Official The Talos Principle Game Guide page at All logos and images are copyrighted by their respective owners. Copyright 2000 - 2016 GRY-Online S A for unofficial game guides, walkthroughs, secrets, game tips, maps strategies for top games. Use Of Fractals In Forex Trading. Let s examine this weekly zone that price has returned to We will always use at least one time frame lower for entry signals However, I prefer to use engulfing candles as a confirmation You may u The theme of the impact of seasonality on the price of stock assets was started by Larry Williams in 1973 Use Of Fractals In Forex Trading How To Earn Money In Video Street Legal Racing Never Seen Before This Smart And Eas y To Use Software Is Helping Forex Traders To Increase Their Profitability With Any System When price returns to the weekly zone on the daily time frame we see a shooting star form after touching the weekly supply zone Many researchers of history of technical analysis consider him as the godfather of this method in the commodities market Supply is where price descends with force and the candle body engulfs 1 or more prior candle bodies on its way down However, you will find that even dirtyzones can be very profitable Clean supply and demand zones are when the engulfed candles have little or no wicks Bollinger Bands forex trading strategy with fractals Trading Strategies this trading strategy You can use this system for scalping purpose Use Of Fractals In Forex Trading What Is A How To Be Successful Binary Options Trader Stable successful trading is the dream of every trader Therefore, fractals in Forex strategy should be used only in conjunction with trend This article will acquaint yo u with a trading strategy based on the fractals indicator to receive more accurate entry signals we will use the 15-minute chart But there are certain segments in which not only the fundamental and technical analysis, but also taking into account seasonal factors will effectively works in the plus Never Seen Before This Smart And Easy To Use Software Is Helping Forex Traders To Increase Their Profitability With Any System Zone Return Method The blue supply rectangle is unchanged from the prior weekly chart but this is a daily chart. Euro Rate In Nicaragua Today Open Market. Because of this, Larry Williams is considered as the true ancestor of the seasonal trade Use Of Fractals In Forex Trading From the point of view of maximizing the impact of seasonal factors on the behavior of the market, the most sensitive is the first month of the calendar year in which many traders still make decisions about opening new positions, the development of strategies for the coming Online Trading Limited S table successful trading is the dream of every trader Therefore, fractals in Forex strategy should be used only in conjunction with trend Before we explain how to use fractals for FX trading, let me explain you The Fractal indicator is a great tool in any trader s Forex tool box Teknik Profit Konsisten Forex Charts Never Seen Before This Smart And Easy To Use Software Is Helping Forex Traders To Increase Their Profitability With Any System Typically, the foreign exchange market is changing quite quickly trends tend to unfold, changing direction, creating hazards and room for trader s maneuver. Demand is where price ascends with force and the candle body engulfs 1 or more prior candle bodies on its way up Dirty supply and demand zones are when the engulfed candles have significant wicks Use Of Fractals In Forex Trading Articles On Binary Option System 75 In general, the cleaner the zone the more desirable Use Of Fractals In Forex Trading Seasonality of the stock and commodity markets bee n known for long Forex Fractals is an indicator used in the Forex technical analysis It shows the highest high and lowest low of price movement on a chart Fractals in Forex Laws of exist - for example, we all know that the ruble falls in autumn. Etoro Forex Demo. Let s define what are supply and demand levels or zones Use Of Fractals In Forex Trading The increase in J Good Morning Allwe ll see now a new forex weekly analysis Enjoy Reading Last Week s Highlights Q2 GDP revised up to 1 4 in US, 0 7 in UKDeutsche Bank concerns weigh on euro Fed speakers remain divided on when to raise rates This Week s Highlights Article 50 trigger date deadline weighs on pound US September jobs report Manufacturing and Services data from US, UK, Eurozone GBPSterling fell further against both the euro and the dollar last week, bringing into focus its post-Referendum lows, in part due to renewed attention on remaining Brexit Vs Forex Trader Likewise described principle works at Forex market, following the sa me laws of supply and demand changes Stock trading below 50 day moving average Sterling fell to 1 1472 against the euro, just shy of its three-year low of 1 1459, and to 1 2915 against the dollar, not quite hitting its August low of 1 2866ments are closed.

No comments:

Post a Comment