Tuesday 3 October 2017

The Freebie System (Pris Action Handel)


Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome till den senaste upplagan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi bygger helt och hållet på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, tweaking, Och förbättra min prissättningsstrategi sedan 2005 Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat på den. Och det är skönheten i Handla en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast är prisåtgärder tillåter du ska hålla din handel enkel. Att hålla din handel enkel. Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att hålla handeln enkel jag är emot över complica tinghandel Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prisstrategi är att hålla mina diagram rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing, mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Utveckling utan indikatorer gör min Forex tradingstrategi enkel, stressfri och mycket effektiv Vad gör en ren Forex diagram ser ut här Här är en bild på min EUR USD 4 timmars diagram. Min rena och enkla Forex trading strategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspris. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som. En rörig indikatorbaserad Forex-strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indic Atorer som krävs för denna handelsstrategi. Så att handla med min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag tycker inte alls om att använda Forex-indikatorer, eftersom jag finner data värdelösa, eftersom de lagrar nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta handel baserade på vad som händer just nu måste du basera affärer på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar som är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading platform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på bara några valutapar på någon Jag tycker det är alltför distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt. Jag handlar huvudsakligen EUR USD, USD CAD och AUD USD Jag handlar i allmänhet dessa valutapar som de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid de tidpunkterna. Prishandel handlar bättre om längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram är konsekvent det mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys. För det första använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How to Enter Trades using Min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länderna förlorar sina kreditbetyg etc, valutor är inte handel som de normalt skulle det har lett till att jag bara handlar omkörningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden När en mönsterform anger en omkastning ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är på genomsnittlig 80 pips Stoppar Min slutsteg är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Normalt tillåter jag prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höga och låga A gemensam plats för ett stopp kommer att vara över eller under den senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder valutakalendern från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika handla under nyheter med stor inverkan Faktum är att jag, genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden, slutar göra mer vinst. Bankar och andra stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra e Ducated gissning om kommande ekonomiska datautgåvor Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel skapas före en stor ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner själva för frisläppandet. Om prisåtgärder är Berättar att du är kortfattad, det finns vanligtvis en orsak. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankens ledare eller politiker. Intresseanmälningar eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till arbetsförändringsrapporten för icke-jordbruksföretag. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som toppmötena G7 och G8. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort det innan några viktiga pressmeddelanden. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel att låta dig göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutakurser i Forex. Thread Price Action Trading With Indicators. The Freebie System. Very Easy System SUPER Lönsam Om Traded Properly. GREEN LINES ARE Buys Röda linjer säljs i bilderna nedan. Hade en annan tråd för det här systemet, men MODS verkade inte tycka om hur många åsikter det kom in under en månad eller hur många bra röster det fick På omröstningen så de flyttade den till NO MANS LAND lol JA DETTA ÄR PRIS ÅTGÄRDER HANDLING HA LJUS KOMMER BEKRÄFTAR NÅGON HÄR REPARERAR INGEN PRIS ÅTGÄRDINSTÄLLNING Om du har något att säga om repainting-indikatorer LÄS MITT ANDRA TREDJE Allt klart gick över allt som BS med andra människor som inte handlar för att leva och de inte vet hur man använder en indikator ordentligt VI ANVÄNDER INTE ZZ-indikatorn eller ZigZag-indikatorn för att skriva in TRADE. Om du vill ringa mig ut på något är oförskämt eller tror jag är Fel om någonting LÄCKAR TILL DET UTAN TRÅDET, SOM MIG PM, Jag är säker på att jag kan visa dig hur du är fel och jag är här för att hjälpa människor inte arg med IMMATURE NEWBIES som inte vet någonting eller IMMATURE OLD TRADERS som fastnar i där OLDA WAYS kan inte lära en gammal hund NY TRICKS lol. Här är länken till den första Freebie System Thread. Price Action Trading med Indikatorer Freebie System Forex Factory Jag måste varna dig människor där trashed det med många av samma frågor så det är fullt av BS frågor som har besvarats som 100 gånger om och om igen MEN KONTROLLERA INTE INTE PÅ DENNA TRÅD MED FRÅGOR OM ANNAN INDIKATORER DE ÄR INTE NÖDVÄNDIGT Fråga mig inte om jag handlar detta eller om det är lönsamt titta på den andra tråden som jag började ALLA SVAR är där INTE posta efter att fråga INTE posten fråga andra för indikatorer, PM THEM OM du inte vet vad som finns på mina diagrammer PM mig dessa indikatorer är GRATIS och kan alla sökas och hittas på detta forum eller någon annan R forum om att investera Håll den här tråden ren av BS frågor. Vad är en BS-fråga som du frågar någon fråga som redan har svarats mer än en 1 gång. INDIKATORER 1 Stoch 10,3,3 Enkel, Stäng Stäng eller välj din egen 2 Heiken Ashi HA CANDLES 3 ZZ Semafor 4 ZigZag 5 Pivot Mid Pivot Poäng 6 Daily Range Calculator. Det finns bara 4 enkla regler. DONT TRYCKAS MED EMOTIONER Om du SKADAT FÖR ATT LÖSA PENGAR DIG SKADAS FÖR ATT GÖR MONEY. SELL Handel med trenden 1 misslyckades vid pivot 2 ZZ Semafor På toppen Inom några få ljus 1-4 3 Stok Korsad NED 4 HA Stearinljus Röd SL Senast Hög ZZ Semafor Dot TP 1 1-1 4 Riskbelöning eller Använd andra vridningar DONT BE GREEDY. BUY Handel med trenden 1 misslyckades vid pivot 2 ZZ Semafor På BOTTOM Inom några få ljus 1-4 3 Stok Korsad UP 4 HA Stearinljus Stängd GRÖN SL Last Low ZZ Semafor Dot TP 1 1-1 4 Riskbelöning eller Använd andra pivoter DONT BE GREEDY. Money Management Break Även Lot Size etc är upp till DIG Freebie System kommer att få dig i affärer du bara måste hantera dem ordentligt jag kommer Lägg till MM BE TSL och andra delar av hur jag handlar mitt system som den här tråden plockar upp. Om du inte vet vad ett fel på PIVOT betyder GOOGLE det eller ser det här upp på FF eller bättre än, LÄTT INTE DET ANVÄNDER DET, kommer mitt system fortfarande att fungera utan det. Det kan användas på någon TF som är upp till dig och vad du gillar att handla Ju högre TF desto mer pips precis som något annat system jag använder det på M15 för Day Trading själv och jag använder det också på H1-D1 för längre TERM-TRADER Du kommer att förlora handeln Ingenting är 100. Trend Mer Pips Counter Trend Mindre Pips. For vilket sätt att handla, köpa eller sälja GÅ MED EN HÖGER TF TREND HUH Vad jag inte förstår Trend är upp till dig, leta efter högre höjder eller lägre nedgångar för hårt. Använd sedan ett rörligt medelvärde om du inte kan hitta TREND-pinnen med ditt dagjobb, eftersom trenden är inte så svår. Alla frågor tittar på min andra tråd för det här systemet. Jag vet att svaren är i det. LOL. Attached är en basplatta du måste lägga till din egen pivot Trend INDICATOR. Thread My Pattern Och Price Action Trading System 10 år. Mitt mönster och pris Action Trading System 10 år. Här är min t rading system som jag har spenderat över 10 år av mitt liv att utveckla Jag är en full tid valutahandel och amerikanska aktiehandeln Det kan tyckas liknar andra som du har sett MEN det finns små saker som gör det annorlunda och mycket mer lönsamma Det fungerar bäst I 5 och 15 minuters tidsramar men kan också arbeta på högre tidsramar. När jag anger reglerna nedan, kom ihåg att handla endast trenden. Det är sällsynta tillfällen där jag inte handlar med trenden på nuvarande och högre tidsramar, men de Handel bör inte tas om du är ny eller inte har en bra förståelse för marknaderna Kom ihåg vilket pris som gör är egentligen allt jag bryr mig om. Dina indikatorer är i grunden värdelösa och mönster är vad jag letar efter. Jag älskar att hjälpa till att handla så om Du har frågor om vad jag gör eller frågor om marknaden i allmänhet var vänlig be att jag skulle vilja koppla med dig och hjälpa dig på vilket sätt jag kan.1 Först och främst vad jag anser är den tid på dagen jag är w skadas för handel under den asiatiska sessionen, om det är aktivt kl. 8.00 till midnatt EST eller jag är villig att handla en del av London-sessionen 4:00 till 10:00 EST jag har hittat under den senare delen av London-marknaden, som ofta hänvisas till att när London stänger har du v-formade omkastningar eller bara omkastningsperiod, vilket är var många förlorare kommer ifrån, eftersom trenden skiftar så jag undviker de här tiderna. Jag har också funnit att vara mycket långsam och väldigt tråkig med sidovänligt prisåtgärder Så jag undviker de här tiderna.2 Jag letar efter en stark trend på 5 minuters och 15 minuters tidsramar. Detta innebär helt enkelt att priset bör handla under 60-tiden. Linjärt vägt Moving Average på båda tidsramarna för den mest framgångsrika handeln opportunites Om du tittar på en lång handel på 5 minuter, eftersom trenden är upp än, trenden är nere på 15 minuter lägger du verkligen på risk och trading counter trend som jag inte rekommenderar jag gör det i sällsynt fall om o pportunity ser bra ut Jag gjorde det här på NZD USD på fredag ​​för ca 12 pips med ca 12 pips av risk. Så ofta förekommer pris sedan skiftas tillbaka till 15 minuters tidsramar direction.3 Jag letar efter prismönster breakouts och sedan QUICK retracements tillbaka till utbrottsområdet med trenden Detta är förmodligen där de flesta kommer att få detta system fel. Jag letar i grund och botten med att säga en trippel eller trippelbotten med trenden på både 5 och 15 minuters tidsramar ELLER 15 minuter och 1 timmars tidsramar När priset ser en ren paus och bekräftelse ljus så ser jag att se ett prissätt av det området där jag kommer in. Här är nyckeln till detta bör det ske inom några barer. Jag kan inte betona det tillräckligt om det behövs. 10 barer för att komma tillbaka till retestområdet är det mycket möjligt att en ny trend skulle kunna utvecklas och din sannolikhet för stoppavbrott är mycket större. Jag har också funnit att uppdelningar är mycket mer konsekventa vinnare än uppbrott. Jag vet inte varför det här jag s, det är bara hur det är Så om du vill ha de allra bästa signalerna letar du efter pris att bryta ner och sälja bara affärer Jag genomsnittliga 70-80 vinnare med minst 1 till 1 belöning för att riskera eller bättre med båda riktningarna kommer jag definitivt förklara mer om det här begreppet snabbprövning Det är här de flesta handlare misslyckas på sådana system.4 Jag tittar också på 6-tiden LWMA inställd till hög och satt till lågt som sett på mina kartor när man handlar Om du ser en HUGE krasch på diagrammen Jag visar exempel på ca 90 av tiden då priset träffar det övre bandet som det kommer att sälja och släppa tillbaka till nedre bandet och fortsätter ofta att göra nya låga. Med rätt penninghantering ensam kommer du att kunna göra pengar handel ett system som detta Denna uppställning sker mycket efter nyheterna på grund av de riktigt snabba kollaps och retracements Nyckeln här är flytten måste vara mycket stor och snabb Även när man tar retest trades om det nyaste priset för det trasiga stödet Motståndsområdet är också vid 60-talet LWMA och eller en daglig pivot eller s1-2 r1-3 detta kommer stor ökning av dina chans att vinna. Du kommer ofta att hitta trades uppdelning områden som de gjorde fredag ​​och aldrig retrace tillbaka till det området Men frustrerande, jag bryr mig inte att missa dessa affärer eftersom Jag vill behålla min vinst för att förlora förhållandet högt och ofta tider om du går in i en paus kommer du att hitta priset kommer snabbt att vända som MM stoppa publiken och omvänd pris Därför behovet av BEKRÄFTELSE av breakout och efterföljande retest.5 Gör INTE övergrepp När handel kommer ihåg att du bara behöver 1 eller 2 bra affärer en dag för att tjäna bra pengar, minns jag mig själv om det här när jag går upp på morgonen för att handla. Allt jag behöver är 1 eller 2 bra inställningar idag så var väldigt selektiv. 6 Håll stoppet tätt men lämna utrymme för att flytta Jag håller normalt mitt stoppförluster precis över det senaste motståndet eller under det senaste stödet, eller om 2 rasterstänger fungerar också för dem som inte är lika bra på att räkna ut rs-nivåer eller om dessa nivåer verkar var ganska avlägsen jag normalt tar halva av när jag når min 1 1 belöning för att riskera och om prisboder jag kan ta av hela läget där brukar jag inte låta handla mer än 2 till 1 Jag är lite otålig och jag gillar inte att vara jag handlar länge så jag håll dem inte för alltid Jag hittar mestadels marknaderna är inte i en stark trend så det är verkligen mer lönsamt att inte gå för de stora vinsterna och bara ta dina konsekventa vinster. Nu för ett exempel kommer jag att fortsätta att skriva in exempel när jag handlar dem i framtiden så jag kan ge bättre förståelse för vad jag ser och gör här jag hade 6 vinnare, 2 förlorare och 1 breakeven förra veckan. Det är en ganska vanlig vecka du kan inte vinna dem alla så lär dig att ta förluster, det är vad proffsen gör 1 av mina förlorare var bara en partiell förlust. Kom ihåg att om du vet att priset står högt till ditt stoppförlust får du spara lite pengar istället för önsketänkande. Hur ofta sitter du och hoppas och ber priset vänder och du blir stoppad. Håll koll på, jag Tror att det kommer att spara dig en bunt. Senast redigerad av PatternTr ader 03-15-2015 klockan 01 01 AM. Join Datum Mars 2015 Plats Maumee, Ohio Inlägg 13.Her är Nzd Usd-handeln på 5-minuterschemat jag tog på fredag ​​Tänk på att det här var en lång handel men 15 minuter trenden var NED, och jag rekommenderar inte en ny näringsidkare att ta affärer så här. Det var mycket sammanflöde och det är därför jag tog handeln.1 Var vänlig och notera de 3 röda pilarna på detta diagram. Detta område fungerade som en nivå av motstånd eftersom de första två gångerna stoppade och vändes och 3: e gången pris stannades innan en kraftfull flyttning uppe igenom det glidande genomsnittet. Därför skulle det priset när det testades första gången bli ett bra stödområde.2 Observera den gröna pilen som är din köpsignal jag tog posten här på sammanflödet av den trippelaste retesten, det röda glidande medlet och det lägre bandet efter en signifikant uppflyttning. Kom ihåg, efter ett starkt drag så här blir den första träffen av de vita glidmedelvärdena på Den andra sidan kommer nästan alltid att leda till a Flytta till andra sidan innan trenden fortsätter potentiellt.3 Stopp förlusten var under den sista svängen låg som råkade vara ca 2 rattstänger och din vinst var lika på andra sidan Observera att detta var kontra trend på 15 minuter så Jag letade inte efter mer än en 1 1 belöning för att riskera handeln.

No comments:

Post a Comment