Sunday 6 August 2017

Lsma Stdav Handel System


LSMA-experter och indikatorer Jag har reserverat det här inlägget för framtida bifogade experter och indikatorer. N4TFLSMABarUpper kommer att rita den nuvarande trenden på de kommande 4 högre tidsramarna över den ursprungliga indikatorn. På ett fem minuters diagram kan du nu se 5, 15, 30 och 60 med originalen och 240, dagligen, veckovis och månadsvis med den övre versionen. RegressionChannelV2 skickades till mig av en vän. Jag modifierade det för att lägga till de extra standardavvikelserna. Jag har inte tittat noggrant på koden köper det verkar MAShoot hjälper till att bestämma utgångspunkten för kanalen. MTFMAinColorLSMA kommer att placera standard-standardiserade MAs i färg samt LSMA. Börja med den lägsta tidsramen av intresse och använd tidsram 0. Lägg till andra tidsramar genom att fästa igen till huvudfönstret med högre tidsramar. Till exempel om den lägsta tidsramen är 15 minuter kan du fästa indikatorn med tidsram 60, 240 och 1440 för att få indikatorvärdet för timme, 4 timmar och dagligen. Tack för tråden, Robert. Jag har prenumererat. Big Bop. Gärna vara en icke-deltagare. LSMA ensam kommer aldrig att fungera. Naturligtvis kan du använda den som stödindikator men tycker inte att den är mycket bättre än andra liknande indikatorer. Du kommer alltid att ha problem med att bestämma den aktuella marknadsrytmen för att välja LSMA-perioden korrekt. I det fallet är det bättre att använda digitala filter som kan anpassa sig med hjälp av Fourier-analys. Vad är verkligen intressant om alla dessa saker, det är om du gör en adaptiv linjär regressionskanal. De flesta handlare kan dra en regresion kanal för hand, men jag har inte sett någon automatiserad metod. Jag har några idéer, om någon intresserad kommer jag att fortsätta. Adaptiva regressionskanaler Jag är också intresserad av adaptiva linjära regressionskanaler och har redan 3 versioner av automatiserade regressionskanaler. Denna EA är en utgångspunkt. Jag planerar att lägga till andra idéer än ett enkelt kors som kommer att ha större chans att lyckas. LSMA ensam kommer aldrig att fungera. Naturligtvis kan du använda den som stödindikator men tycker inte att den är mycket bättre än andra liknande indikatorer. Du kommer alltid att ha problem med att bestämma den aktuella marknadsrytmen för att välja LSMA-perioden korrekt. I det fallet är det bättre att använda digitala filter som kan anpassa sig med hjälp av Fourier-analys. Vad är verkligen intressant om alla dessa saker, det är om du gör en adaptiv linjär regressionskanal. De flesta handlare kan dra en regresion kanal för hand, men jag har inte sett någon automatiserad metod. Jag har några idéer, om någon intresserad kommer jag att fortsätta. MrPip blir inte arg. Jag förstår hans punkt men jag förstår också din punkt. Att flytta den här tråden kan vara mest användbar eftersom du kan göra detta system bättre med hjälp av dem som vill hjälpa till istället för att helt enkelt inte förstås. Jag gillar att delta i evenemanget. Automatiserade regressionskanaler kan fungera. Gör det inte för komplicerat men eller du kommer få problem om den här slutar fungera. Eftersom det är svårt att göra ändringar till en mycket komplicerad idé utan att oavsiktligt förstöra den. Jag är inte arg på posten. Det verkar bara lite konstigt att det första inlägget är negativt. Liksom personen har inget bättre att göra än att hitta nya trådar och slam them. forexts: Vad är en LSMA Den står för minsta kvadrera rörande medelvärdet och indikatorn visar slutpunkten för den linjära regressionslinjen. Genom att jämföra det nuvarande värdet till det tidigare värdet bestäms en möjlig trend, dvs den linjära regressionslinjen pekar upp eller ner. Använd stängningen av det nuvarande ljuset när det är klart och nästa ljus bildar som slutpunkten. Det undviker problemet med ett ljus som ändrar indikatorns värde i realtid. Är LSMA linjär regression Jag förstår begreppet minsta kvadrater när man passar en medellinje, men har inte hört det hänvisas till ett glidande medelvärde. Jag försökte denna kod och fick en linjär regressionslinje som verkade göra samma grundläggande rörelser som min kontroll (en LR-linje utanför ett kartsystem som jag betalar för). Men på den betalda versionen går topparna i LR högre (lägre), ofta över och under bollingerbandet, medan den här effekten är mycket dämpad i den här versionen. Några idéer varför jag ser detta beteende, eller var annars kan jag få en algoritm för LR för MetaQuotes4 Jag tog bort LSMA från mitt diagram. Jag handlar nästan med hjälp av indikatorn (CCI). det fungerar mycket bättre. Jag fann att de extra indikatorerna var lite förvirrande. Jag använder CCI 14 Jag har slutat använda turbo CCI 6 Jag handlar spökmönster och zlrs och tlbs. inget komplicerat. men aggressiv. och därmed tycker jag att jag i huvudsak behöver CCI 14 inte mycket mer när jag handlar med trend och counter trend. Jag använder ett stramt stopp. inget av detta kan vara tillfredsställande för dig. för mer info. ta en titt på Woodies webbplats. det finns en hög med mycket värdefull information där inne. det finns så många metoder som det finns handlare. Jag har misslyckats i många saker tills jag lärde känna indikatorn tillräckligt bra och det mesta jag gör är förmodligen svårt att definiera och också fel i många människors ögon. Jag antar att jag utvecklat mest genom att handla handel för en gazillionstid. Blaiserboy: Det finns så många metoder som det finns handlare. Jag har misslyckats i många saker tills jag lärde känna indikatorn tillräckligt bra och det mesta jag gör är förmodligen svårt att definiera och också fel i många människors ögon. Jag antar att jag utvecklat mest genom att handla handel för en gazillionstid. Jag är också på den långsamma vägen för att lära indikatorer en efter en. Tack för alla dina svar. Jag kommer snart att starta en ny tråd på LSMA och kommer att posta indikatorer och experter relaterade till LSMA på de första inläggen. LSMA som ett rörligt medelvärde är baserat på att plottar ändpunkten för den linjära regressionslinjen. Jag har versioner som jag behöver hitta som också använder andra former av rak linjepassning med hyperbolisk exponering, kraft och parabolisk passform. Detta var someting jag arbetade på för en auto-emissions testlabb tillbaka 1978 och skrev i BASICII för en PDP 11. Jag hittade att straigt linje fungerade bäst. Tack för info-posten, men jag behöver verkligen en bra linjär regressionsalgoritm eller mq4-program. Även om jag använder CCI, föredrar jag linjär regression i kombination med bolliger-band för handel. Det är också en uppgift som jag måste slutföra för andra. Vad slog mig konstigt om LSMA är att jag inte hade läst att LR är en MA-beräkning, även om jag förstår begreppet en algoritm för att hitta en linje som matchar en 2-dimensionell uppsättning punkter som bäst använder minsta kvadratmetoden. Id har aldrig sett indikatorlinjer ritade i 3 färger Jag är en långsiktig CC-programmerare i Windows med Visual Studio, men med hjälp av mq4 är jag ny och trots att jag är väldigt C-liknande, har jag inte en bra IDE att lära mig är att stunt min framsteg lite. Så. har någon annan inmatning på en annan linjär regressionsaloritm, eller hur jag kan tweak this oneAllAverages T3-LSMA-ILRS Trading System Bara för att påminna om den första versionen av detta system (titta på den första posten av tråden: Och det är illustrationen om hur man handlar: blå linje är snabb linje, vi använder denna linje för handel gula linjen är medium linje, vi kan använda den för att stoppa förlusten till exempel den röda linjen är långsam linje, vi kan använda den för riktning av trenden för att öppna handeln med hjälp av en blå linje i riktning mot den röda linjen). För att göra det kortare - jag handlar med att korsa snabblinjen med långsam linje på nära stapel, ordningen öppnas endast i riktning mot långsam linje. Ibland kommer jag för sent till metatrader och jag öppnade handeln för sent när allt är redan förståeligt: ​​trend, linjer osv. Men i det här fallet kommer jag att få några pips i vinst ändå. Och det här är förklaringen på hur det här systemet filtrerar fel poster (i vårt exempel - det var USD-CPI nyheter jämn t): Försök med detta och snälla kom tillbaka om det här fungerar eller inte. lägg till egenskapsindikatorbuffertar 3 ovanpå. gör allt detta på init () När jag kontrollerar din LSMA-kod visas det INTE något på datafönster. Så gör det här. stäng av både din MT och MetaEditor. Starta MetaEditor först, kompilera LSMA och kör MT, och se om det här visas i Data Window. Ok jag ändrade sma-linjer som du säger (bifogad fil) här kallar jag utgångar pithfork indikator: pitchforkupiCustom (Symbol (), 0, quotLSMALineRaptorUKquot, 1,68, Red, 1,0,1,618,1,0) detta borde vara regupper pitchforkdowniCustom (Symbol (), 0, quotLSMALineRaptorUKquot, 1,68, Green, 1,0,1,618,2,0) Detta bör vara reglower och ett enkelt glidande medelvärde: MA1 iCustom (NULL, 0, quotMoving Averages Redquot, 1,0 , MODESMA, PRICECLOSE) här finns mina försäljnings - och köpvillkor: om (MA1 gt pitchforkup ampamp OPSELL lt 3) om (MA1 lt pitchforkamp ampamp OPBUY lt 3) REVERSE för nära förhållanden PROBLEM: det öppnas endast sälja handel, och det stänger inte affärer (endast vid stoppavbrott eller tp) det verkar som om det förstås vid start bara övre och sedan inte heller ive bifogat även om du vill ta en titt. Tack Kontrollera sin LSMA-linje, det drar 3 linjer med hjälp av trendlinjeobjekt, men det finns 3 buffertar. Jag skriver ut värdet av dess 3 buffertar och allt tryckt noll. Jag tror att GEG79 vet hur man kodar, men kolla CI först innan du svarar honom om iCustom. Aaaargghhh, vi kan inte slösa tid. lol jag borde lägga onewithzachy istället för RaptorUk som namn för modifierade indikatorer. misstag. Sry: D

No comments:

Post a Comment